Bu kitap ile birlikte birçok açıdan karmaşık bir süreci kapsayan Karakter Modellemeyi, Maya ve Zbrush gibi 3D dünyasının iki deviyle birlikte öğreneceksiniz. Bir 3D animasyon karakterinin modelleme, sculpting ve boyama evrelerinden geçişini görecek, adım adım uygulamalarla sizler de kendi 3D karakterlerinizi oluşturabileceksiniz. Maya’nın modelleme araçlarıyla oluşturduğunuz karakter modelleme çalışmanızı, Zbrush ile detaylandırmayı ve boyamayı öğreneceksiniz. Her iki program arasındaki dosya alışverişini sağlamayı öğrenecek, Zbrush ile oluşturduğunuz detay ve kaplama dosyalarını Maya içerisinde kullanmayı öğreneceksiniz. Nebi Yıkaroğlu’nun kendine özgü ve sıradışı anlatımıyla! Üstelik kitaptaki uygulamaların kaynak dosyalarını ve renkli resimleri içeren CD ile beraber!

Benzer Kitaplar